5. b – eUčilnica

PETEK, 29. 5. 2020

MAT, SLJ, ŠPO, GOS navodila za delo: beri tukaj

DRU Renata LH: kdor še ni, naj danes reši interaktivno nalogo.
Navodila so objavljena v torek (26. 5.)

TJA: Rešitve

Navodila za današnje delo in posnetek zgodbice Na tej povezavi

Dopolnilni pouk TJA Na tej povezavi

ČETRTEK, 28. 5. 2020

SLJ, NIT, LUM navodila za delo: beri tukaj

 

 

SREDA, 27. 5. 2020

SLJ:

ogled videoposnetka 

SLJ, MAT, DRU, NIT navodila za delo:beri tukaj

GUM: REŠITVE

TJA: Na tej povezavi

TOREK, 26. 5. 2020

 MAT, SLJ, NIT, ŠPO navodila za delo:    beri tukaj

 ISP za 5.a in 5.b :   beri tukaj

DRU Renata LH Ponavljanje rešuješ, 28. 5. ob 11.00

 

 Videoposnetek za govorni nastop v angleščini pošlji do 29. 5. 2020 Na tej povezavi

PONEDELJEK, 25. 5. 2020

ŠPO, MAT, SLJ navodila za delo: beri tukaj

GUM: UTRJEVANJE

TJA: Rešitve  za petek

Navodila in slušna razlaga za današnje delo Na tej povezavi

 

PETEK, 22. 5. 2020

MAT, SLJ, ŠPO, GOS navodila za delo: beri tukaj

TJA: Rešitve za ponedeljek, 18. 5. in sredo, 20. 5. Na tej povezavi

Navodila za današnje delo  Na tej povezavi 

Dopolnilni pouk TJA Na tej povezavi

 

ČETRTEK, 21. 5. 2020

SLJ, NIT, LUM navodila za delo: beri tukaj

 

SREDA, 20. 5. 2020

MAT, SLJ, NIT, DRU navodilo za delo: beri tukaj

GUM: Muzika je to (.pdf), Muzika je to (.docx)

TJA: Glej ponedeljkovo nalogo, ki velja tudi za danes.

 

TOREK, 19. 5. 2020

ŠPO  oglej si posnetek

MAT, SLJ, NIT navodilo za delo: beri tukaj

Angleška vadnica: Coronavirus ( A book for children) Na tej povezavi 

DRU Renata LHPonavljanje in videokonferenca (22. 5. ob 9.00)

PONEDELJEK, 18. 5. 2020

ŠPO, MAT, SLJ, RU, delo na daljavo: beri tukaj

TJA:  Na tej povezavi (Navodila veljajo za danes in sredo, 20. 5. 2020)

ppt razlaga in vaje: Na tej povezavi (What, where, who)

 

 PETEK, 15. 5. 2020

MAT, SLJ, ŠPO, GOS, delo na daljavo: beri tukaj

TJA: Na tej povezavi

Dopolnilni pouk TJA: Na tej povezavi

ČETRTEK, 14. 5. 2020

SLJ, NIT, LUM , navodila za delo:  beri tukaj

Spoštovani učenci, v letošnjem letu ne boste mogli opravljati kolesarskega izpita. Ta je preložen na naslednje leto. Vabim vas, da si vseeno čas občasno krajšate s ponavljanjem teoretičnih vsebin in z vožnjo na spretnostnem poligonu. Z izvajanjem ID Varno mladostništvo tako za letošnje šolsko leto zaključujemo. Ostanite zdravi in dobro opravite obveznosti pri drugih predmetih. Učitelj Bojan Novak

Rok za oddajo osnutka za govorni nastop pri angleščini 15. 5. 2020 Na tej povezavi – navodila

 

 SREDA, 13. 5. 2020

MAT, SLJ, NIT, DRU navodila za delo: beri tukaj

GUM: GLASBENA ZAPUŠČINA PREKMURJA

TJA:  Na tej povezavi

 

TOREK, 12. 5. 2020

MAT  ogled posnetka

MAT, SLJ, NIT, ŠPO beri tukaj

ISP vaja in rešitve beri tukaj

DRU Renata LHVaje  Rastje in živali -REŠITVE

 

 

PONEDELJEK, 11. 5. 2020

ŠPO, MAT, SLJ: navodila za delo beri tukaj

GUM: Z GLASBO V PREKMURJE

TJA: Na tej povezavi

PETEK, 8. 5. 2020

MAT, SLJ, ŠPO, GOS: navodila za delo beri tukaj

TJA: Na tej povezavi

Izgovorjava poklicev učb. str. 88/16 in 89 / 17 Na tej povezavi (2. diapozitiv)

Dopolnilni pouk TJA (in sve ostale učence 5. razreda): Na tej povezavi Klikni na povezavo, vnesi ime in priimek, klikni go in že lahko rešuješ.

ČETRTEK, 7. 5. 2020

SLJ, NIT, LUM: navodila za delo beri tukaj

VARNO MLADOSTNIŠTVO: VML_5.b_7. 5. 2020

SREDA, 6. 5. 2020

MAT, SLJ, DRU, NIT: navodila za delo beri tukaj

TJA: Na tej povezavi

Rešitve za nalogo v učb. str. 88 / 14 Na tej povezavi

 

GUM: GUM 5.B, NAVODILA

 

TOREK, 5. 5. 2020

MAT, SLJ, NIT, ŠPO: navodila za delo beri tukaj

DRU Renata LH: 5. b DRU 7   Rastje in živali UL

 

PONEDELJEK, 4. 5. 2020

Nadaljujemo z delom na daljavo. Upam, da ste se imeli lepo.

ŠPO, MAT, SLJ, RU

TJA: Navodila za govorni nastop – ustno ocenjevanje znanja Na tej povezavi

Navodila, kako poslati posnetek govornega nastopa učiteljici Na tej povezavi

Navodila za današnjo uro: Na tej povezavi

 

 PETEK, 24. 4. 2020

MAT    Reši vaje v DZ 88 , 89 in napiši popravo preverjanja, glej tukaj

SLJ     SOLZICE

ŠPO, GOS    navodila so tukaj, zapis bomo uredili naslednjič

TJA: Navodila na tej povezavi + The route to school (učb. str. 86, nalogi 11a,b) slušno razumevanje

Dopolnilni pouk TJA: Navodila na tej povezavi

Vsem želim lepe prvomajske počitnice! Preberite tudi kakšno knjigo. Zakaj?

 

ČETRTEK, 23. 4. 2020

SLJ  analiza preverjanja SLJ

NIT   vprašanja za ponavljanje

LUM  Cofki in plakati

Poglej posnetek

VMLVML_5.b_23. 4. 2020 

DRU Renata LHDRU Ponavljanje Lepe počitnice!

 

SREDA, 22. 4. 2020

MAT   preverjanje , rešitve pošlji še danes

NIT, SLJ, DRU,   Beri tukaj

GUM: GUM 5.b, 6. teden

TJA: Navodila na tej povezavi

 

TOREK, 21. 4. 2020

ISP

ISP prepis 21. 4. 2020

torek 21. 4. 2020

ŠPO

Tu si oglej videoposnetek

Nadaljuj z drugim posnetkom

DRU Renata LH:  Svetovni dan Zemlje

 

PONEDELJEK, 20. 4. 2020

Odpri tukaj

20. 4. 2020 SLJ

GUM: GUM, 5.b, EN TEN TENERA

TJA: Navodila na tej povezavi

PETEK, 17. 4. 2020

17. 4. 2020

TJA: Navodila na tej povezavi + Buildings – izgovorjava (učb.str. 84, naloga 5), My hometown

Dopolnilni pouk TJA: Navodila na tej povezavi

 

ČETRTEK, 16. 4. 2020

TEHNIŠKI DAN – tekstil

SREDA, 15. 4. 2020

ISP  6. 4. 2020, poglej tukaj    ISP rešitve

sreda, 15. 4. 2020

GUM: GUM 5. b, LONČKI, KRIŽANKA-REŠITVE

TJA: Navodila na tej povezavi + Buildings – izgovorjava (učb.str. 84, naloga 5) – slušno razumevanje

VARNO MLADOSTNIŠTVO: VML_5.b_16. 4. 2020

 

TOREK, 14. 4. 2020

Pa smo spet nazaj! Upam, da ste preživeli lepe praznike. Zdaj pa nadaljujemo z delom na daljavo.

Veselo v nov teden

DRU: Renata LH  5. b DRU rešitve 4

 

PETEK, 10. 4. 2020

Preberi in popravi napake, bodi zbran

TJA: Na tej povezavi – navodila +  Castle or food – zvočni posnetek zgodbice

DOPOLNILNI POUK TJA: Na tej povezavi

 

ČETRTEK, 9. 4. 2020

četrtek 9 april 20

VARNO MLADOSTNIŠTVO: VML_5.b_9. 4. 2020

 

SREDA, 8. 4. 2020

MAT

mat merjenje časa april 20

DRU 

Oglejte si posnetek in naredite v zvezek miselni vzorec o vsebini. Pomembni so tisti podatki, ki se navezujejo na našo snov pri DRU in NIT. Do 15. 4. 2020.

Ogled videoposnetka

SLJ

prepiši pravilno popravi napake april 20

NIT

nit voda za rastline april 20

GUM: GUM 5_križanka

TJA: Na tej povezavi + In town (učb.str. 82, naloga 2) – zvočni posnetek

 

TOREK, 7. 4. 2020

MAT

Še o simetriji.

DZ    54, nal. 1, 2, 3  in DZ 55, nal. 5

Dodatne naloge v  DZ 54, nal. 4 in DZ 55 nal. 6, 7 ( po želji, za učence z boljšimi ocenami pri MAT)

Utrjevanje neenačb Učbenik 91/1 tretji in četrti stolpec. (vsi)

Preglejte tudi poslane rešitve in naredite popravo.

SLJ   Preglejte učni list in napišite popravo. (glej rešitve,  pri premem govoru in 4. nalogi jih ni)

slj utrjevanje učni list rešitve na daljavo

 

NIT 

Nadaljujemo s snovjo Voda za rastline in živali (tudi za ljudi)

Vsa živa bitja potrebujemo vodo, saj je pogoj za življenje. Lahko pa je voda tudi življenjski prostor za rastline in živali.

Preberi snov v Učbeniku str. 59 in 60. Razmisli o prebranem. Pomisli v katerih rastlinah ali živalih je veliko vode, v katerih pa ne. Kje živijo, rastejo?  Puščava, deževni gozd, morje, obsredozemski svet, visokogorje. Kakšen je videz rastlin in živali?

ŠPO   Če imaš kolebnico, lahko skačeš tečeš, če pa ne, pa teci v naravi. Ali pa oboje.

ISP     

Ponavljamo.

  1.  Mama je nabrala košarico jagod. Teja je pojedla 6 jagod, kar je ena tretjina vseh jagod. Koliko jagod je nabrala mama?
  2. Koliko dni je tri sedmine tedna?
  3. Planinec je prehodil eno četrtino poti. Do polovice mu je ostalo še 6 km. Kako dolgo pot bo prehodil, ko bo prišel do planinske koče na cilju? Nariši skico.
  4. Matej je prebral tri osmine knjige, to je 24 strani. Koliko strani ima knjiga?
  5. V naselju je pet blokov. Vsak ima pet nadstropij. V vsakem nadstropju je pet stanovanj, v vsakem stanovanju je pet članov družine. Koliko ljudi je v vseh stanovanjih? Koliko je vseh stanovanj? Napiši račun s potencami?

Imejte se lepo  in pazite nase.

DRU Renata LH: navodila  5. b DRU 4

 

REŠITVE, 2. 4. 2020

SLJ učni list

slj utrjevanje učni list rešitve – WORD

slj-utrjevanje-učni-list-rešitve – PDF

 

 

REŠITVE, 30. 3. 2020

MAT Učbenik 90/1 c

x = 297          x  = 297     x = 23520       x = 547

Neenačbe:

Učbenik 91, nal 1, prvi stolpec

a = 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

a = 0

a = 0, 1

a = 0, 1, 2, 3, 4, 5,

drugi stolpec

a = 0, 1, 2

a = 0, 1, 2

a = 0, 1, 2, 3,

a = 0, 1, 2, 3

 

PONEDELJEK, 6. 4. 2020

Pa smo spet skupaj! Upam, da ste vsi dobro. Nadaljujemo z že utečenim delom na daljavo.

Osnova znanja pri matematiki za 5. razred je spretno računanje do milijona. Seštevanje, odštevanje, tudi hitro na pamet, množenje in deljenje s temeljitim znanjem poštevanke. Po izkušnjah do zdaj, naredijo učenci največ napak pri seštevanju do 20 in do 100. Zato bomo še utrjevali deljenje. 

MAT – utrjevanje

Število 897369 deli s 63, 74 in 86. Beležite, koliko časa potrebujete za računanje in čas zapišite k nalogi.

Simetrija – nova snov, preberite razlago v Učbeniku, str. 92. Ugotovili boste, kaj je simetrija in kaj simetrala.

Prepišite v zvezek, naslov je Simetrija.

Rešite nato nal. 1, 2, 3 in 4. ( v zvezek )

SLJ

Poiščite nekaj osnovnih podatkov o pravljičarju H. CH. Andersenu in jih zapišite v zvezek. Naštejte 7 naslovov njegovih pravljic. Zapišite v zvezek tudi svoje mnenje, v čem se razlikuje priredba od originala.

ŠPO

Vadite ples Zaplešimo z Reksijem, vadili ga bomo še v šoli in nato ocenili.

Toliko za danes. Bodite natančni in zbrani.

GUM: 5.b, KEKČEVA

TJA: Na tej povezavi 

DRU Renata LH: rešitve 5. b rešitve 3

 

PETEK, 3. 4. 2020

MAT Preglejte rešitve in rešite nalogi za ponavljanje.

  • V pekarni so imeli v skladišču 5391 kg moke. Od tega je bilo dve tretjini bele moke, ostalo pa je bila koruzna moka. Koliko je bilo v skladišču bele in koliko koruzne moke?
  • Tine je imel 480 značk. Dve šestini je dal Branki, tri šestine pa Andreji. Koliko jih je dal Branki, koliko Andreji in koliko mu jih je ostalo?

SLJ    Kraljična na zrnu graha

Andersenova pravljica na malo drugačen način (priredba). Natančno preberi in pomisli, v čem se razlikuje od originalne pravljice?

2. 4. 1805 se je v kraju Odense na Danskem rodil pravljičar Hans Christian Andersen.

Razmisli, kaj ta dan pomeni za vse nas?

ŠPO    Vreme se izboljšuje. Spet je čas za tek, sprehod ali met na koš. Bodi aktiven.

GOS   Prepiši v zvezek in ponavljaj snov.

Naslov: Predivo, preja, sukanec in kablana preja

Predivo je skupina urejenih vlaken podobne dolžine.

Ko predivo združujejo v pramen in ga vijejo, se vlakna povežejo v prejo.

Sukanec dobimo, če dve enojni preji združijo in vijejo.

Če združimo dva ali več sukancev in jih pri tem vijemo, dobimo kablano prejo.

  • Odreži malo volne in jo poskušaj razdreti. Kaj opaziš?
  • Enako poskusi s sukancem. Oba primera nalepi v zvezek.
  • Lahko si ogledaš tudi vrv.

TJA: Na tej povezavi + Chatterbox (UČB. str. 80 Vadi izgovorjavo, beri naglas, rešitve)

dopolnilni pouk TJA:  dopolnilni pouk TJA 5.r, 3. 4. 2020

REŠITVE, 25. 3. 2020

MAT Učbenik 90/ 1.b      1408,     24,      81,    49

DZ poglej v prilogo

SLJ DZ 64 č)  Ginko je dvodomna rastlina zato, ker so ženski cvetovi na eni rastlini, moški pa na drugi.

Rastlina je nenavadna, ker so listi podobni listom listavcev, v resnici pa je ginko iglavec. Doseže visoko starost, krošnji ženske in moške rastline se razlikujeta, drevo je preživelo vse ledene dobe.

Ginkovi listi zdravilno vplivajo na delovanje možganov in prekrvitev ter oskrbo s kisikom, sladkorjem in energijo.

 

 

 

REŠITVE, 24.3.2020

MAT Učbenik 90/1.a       2184,    69,      99,     8256

NIT

  1.   za gorenje potrebujemo gorečo snov, visoko temperaturo – iskro in kisik.
  2. Pri gorenju nastane toplotna energija, ogljikov dioksid, vodni hlapi, saje, dim, drugi strupeni plini, odvisno, kaj kurimo.
  3. Dimnik omogoča kroženje zraka. V peči se porablja kisik, iz dimnika izhaja ogljikov dioksid.
  4. Ogenj ugasne, če prekinemo vir goriva, če preprečimo dostop kisika ali pa gorečo snov ohladimo z vodo. Vedeti moramo, kaj se sme gasiti z vodo!!!

 

SLJ  DZ str. 63

Prvi odstavek je uvod, zadnji pa zaključek. ključne besede so zapisane spodaj.

 

 

 

 

 

REŠITVE, 20. 3. 2020

MAT Učbenik 89/2

Prva vrsta:                7, ost. 6,   29, ost. 11,   31, ost. 16,   13, ost. 21,   12, ost. 41

Druga vrsta:              110, ost. 22,   138, ost. 0,   809, ost. 8,   122, ost. 25,   23, ost. 16

Učbenik 89/3        235

Učbenik 89/4       48

Rešitve nalog v DZ so v prilogi rešitve.

SLJ DZ 61/c

Po vrsti: družina, velikost, deli rastlin, cvetenje, rastišče, uporabnost.

 

 

ČETRTEK, 2. 4. 2020

SLJ   slj utrjevanje učni list za splet

Nadaljujte z iskanjem TV oddaj do 10. 4. 2020 in jih vpišite v zvezek v tabelo.

NIT   Ponavljajte in utrjujte staro snov ob Učbeniku. V zvezku odgovorite na vprašanja:

  • Kaj je ciklon, kaj je anticiklon?
  • Opiši letne čase in spreminjanje dneva in noči.
  • Kdo je meteorolog?
  • Kaj je barometer?
  • Kako kroži zrak v prostoru?
  • V katero smer teče zrak?
  • V katerih primerih je veter za nas koristen, kdaj pa nam naredi škodo?

LUM

Potrebujete tanjši papir, časopis, reklamne liste in lepilo. Če bi imeli vsi doma glino ali das maso, bi naredili posodo, vrček, lonček, vazo, lonček za svinčnike. Oblika je lahko trebušasta, imajo ročke, pokrovček. Poskusi narediti nakaj od tega iz papirja. Lahko ga zvijaš, trgaš na trakove, svaljkaš. Pazi, da bodo stene dovolj močne, trdne.

Izdelek naj se posuši, nato ga okrasi. Lahko ga pobarvaš, nalepiš okraske iz blaga, vrvice volne…

Bodi iznajdljiv, spreten in inovativen. Ko se vrnemo v šolo, ga prineseš na ogled. Lahko pošlješ kakšno sliko, če želiš!

Lep četrtek želim in veliko ustvarjalnega duha. Papa. Pozdravite Telebajske iz vaših spisov!

Pa še navodila za VARNO MLADOSTNIŠTVO: VML_5.b_2. 4. 2020

 

SREDA, 1. 4. 2020

GUM: GUM 5.b, 3. teden

MAT: Reševali boste preproste neenačbe v DZ 52/2, 53/3, dodatne naloge po želji so še 53/4, 5, 6. Če so pri reševanju kakšne težave z razumevanjem, mi sporočite in bom dodatno razložila.

SLJ:   Oglejte si snov TV spored v DZ str. 25 – 30.

Malo boste raziskovali in pripravili seznam oddaj, ki so povezane s snovjo DRU in NIT. Izpišite v razpredelnico v zvezku naslednje podatke: datum, naslov, ura, program. Berite TV spored za TV 1 in TV 2. Kakšno oddajo si tudi oglejte. Slovenski vodni krog Ižica je obvezno pogledati!

DRU:  Preberite snov Obsredozemske pokrajine v notranjosti v  Učbeniku str. 67 – 69. Oglejte si fotografije. Ponavljajte staro snov in vadite orientacijo na zemljevidu.

NIT:   Najprej preberite vsebino v Učbeniku, str. 57. Oglejte si skico desno zgoraj in jo prerišite.

V zvezek zapišite naslov Dihanje rastlin in prepišite besedilo.

Rastline pri fotosintezi porabljajo ogljikov dioksid in vodo, sproščata se kisik in sladkor. Človek za delovanje mišic potrebuje kisik in sladkor, pri tem v celicah iz sladkorja in kisika nastajata ogljikov dioksid in voda, ki ju izdihnemo. Pri tem se sprošča energija. Nekaj kisika potrebujejo tudi rastline.

Hvala za vse vaše prispevke, plakate, slike. Na nekatere še čakam. Potrudite se, kolikor le lahko.

TJA: Na tej povezavi + The-king-the-cook-and-the-stork–obnova (slušni posnetek)

DRU Renata LH5. b DRU 3

 

 

REŠITVE 18. 3. 2020

MAT računi deljenja

703259 : 29 = 24250, ost. 9

703259 : 38 = 18506, ost. 31

703259 : 46 = 15288, ost. 11

703259 : 77 = 9133, ost. 18

703259 : 89 = 7901, ost. 70

SLJ DZ 59/5a

Po vrsti navzdol, glede na povedi: čas cvetenja, rastišče, uporabnost, dozorelost plodov, deli rastline, velikost, družina/vrsta.

DZ 59/5b

Po vrsti navzdol: uporabnost, rastišče, družina, steblo, korenika, cvet, plod.

REŠITVE 19. 3. 2020

SLJ DZ 60/5c

Od zgoraj navzdol: steblo, cvet, list, plod, korenika.

DZ 60/5č

Povedi od zgoraj navzdol: tretja vrsta v tabeli, prva vrsta, peta vrsta, četrta vrsta, druga vrsta v tabeli.

DZ 60, 6/a

Zaporedje: 2, 4, 8, 6, 3, 10, 7, 1, 5, 9.

ISP 24. 3. 2020    Vsi rezultati se ne ujemajo, ker sem dve števili zapisala drugače. Iskreno se opravičujem.

 

TOREK, 31. 3. 2020

ŠPO   Krožna vadba

Potrebuješ malo prostora za tek v krogu. Izvajaj vaje kot smo jih že v šoli:

nizki skiping, srednje, visoki, brcamo nazaj, naprej, gibanje bočno, predklon z dvigom noge nazaj, dvig noge naprej, izpadni korak, križanje nog pri teku, trije poskoki po levi in trije po desni.

Dvig trupa, 1 minuta, nato vaja za sproščanje.

Vaja za pravilno dihanje.

Vrtimo se v desno.

MAT

Neenačbe

Oglej si prikaz v Učbeniku str. 91. Vidiš, da je rešitev možnih več. Uporabimo znak za manjše ali večje. Iščemo vrednosti za a, zapisane so na desni strani. V prvem primeru je a lahko 0. Če sešteješ 2 + 0 je to manj kot 5.

Če je a  2, potem sešteješ 2 + 2 = 4, to je še vedno manj kot 5.

Reši nal 1. na str. 91, prva dva stolpca in v DZ  str. 52, nal.1.

SLJ   Izdelaj, dokončaj plakat. Fotografijo pošljite na moj šolski e mail naslov. Preko telefona lahko, če imate Viber, sicer nastanejo tudi stroški. Kar nekaj ste jih pa že poslali. Hvala!

NIT  Najprej odgovor za prejšnjo nalogo.

Rastline si ob ugodnih pogojih same ustvarijo hrano s fotosintezo v zelenih listih. So osnova prehrane za živali, zato so proizvajalci. Rastline so osnova vsega prehranjevanja.

Ker živali samo porabljajo hrano, jim pravimo porabniki ali potrošniki. Uredite torej zapis v zvezku in pripišite zadnjo poved.

Ponavljajte snov v Učbeniku, str. 55 in 56.

 

Rešitve za ISP,         24. 3. 2020

1.

8973 : 94 = 95,   ost. 43

8973 : 54 = 166,    ost. 9

8973 : 72 = 124,   ost. 45

2.  Rezultat      329275

3.   Rezultat      415

Preverite pravilnost.

 

 

Pozdravljeni vsi! Kako ste? Nadaljujemo z delom na daljavo v upanju, da bo kmalu bolje!

PONEDELJEK, 30. 3. 2020

ŠPO –  Na YouTube  poiščite posnetek Pingvini in čaj in sodelujte v gibanju. Še vedno pa lahko izvajate ostale vaje, ki ste jih že do zdaj.

MAT –  Še malo enačb, delajte jih v taki obliki, kot je pokazano v Učbeniku in v DZ – razlaga.

Rešite vajo v DZ 51/6 in v Učbeniku str. 90, nal. 1c.

SLJ –  Še vedno izdelujete plakat z opisom rastlin, nekateri ste mi ga že poslali na ogled. Hvala.

RU  – Materinski dan je že za nami, upam, da ste razveselili svoje mame, babice, ampak materinski dan naj bo vsak dan. Pa ne samo za mame, za vse, ki jih imate radi. Danes boste na list A4 naredili miselni vzorec o hvaležnosti. Pomislite, kaj vse imate, za kaj vse smo lahko hvaležni, komu smo hvaležni in kaj lahko storimo, da se za vse zahvalimo.

Vsi, ki ste hodili na DOP h ga. Mimici ob torkih, poiščite naloge v napotkih za 5.a razred.

TJA: Na tej povezavi

posnetek zgodbice The king, the cook and the stork (power point)

DRU Renata LH5. b rešitve 2

Pa srečno!

 

 

 

REŠITVE za 16. 3. 2020

SLJ DZ 56/1,2     levo zgoraj – sončnica, desno zgoraj – mak, levo spodaj – kostanje, desno spodaj – bodeča neža

Odgovor,  rastline prepoznamo po barvi, obliki, značilnostih, besednih igrah ( bodic, se odpre, se zapre, se klanja, ptičke pogosti).

DZ 57/3 Deli rastline, plod, cvet, steblo, list, korenika

MAT

  1. račun   2074, ostanek 68
  2. račun   4248, ostanek 16
  3. račun   2379, ostanek 7
  4. račun   1918, ostanek 58

REŠITVE 17. 3. 2020

MAT        1. naloga    2138

2. naloga    x = 195425

DZ 46/1        53 x 80 = 4240      4240 : 53 = 80         4240 : 80 = 53

SLJ

DZ  58/4    Ključne besede so: družina/vrsta, velikost, deli rastlin, cvetenje, plodovi, rastišče, uporabnost.

Želim vam lep vikend, ostanite zdravi.

 

 

PETEK, 27. 3. 2020

MAT – Utrjujemo enačbe, DZ str. 50, nal. 3 in DZ str.51, nal.4, 5

Pri nalogi 3 morate najprej izračunati eno stran enačbe, nato pa nadaljujete, kot ste že do zdaj.

Primer:     5 x 6 = 3 . a

30 = 3 . a

a = 30 : 3

a = 10

SLJ – Izdelava plakata, opis rastline

ŠPO – Poišči oddajo Vadi doma na TV 2. Vadi tudi ti. Spoznal boš naše znane športnike.

GOS – Preberi razlago za besedi preja in predivo. Lepo je razloženo v Učbeniku, str. 46, 47. Oglej si natančno tudi skice, ki ponazarjajo izdelavo preje. Dokončaj knjižico do 3. 4. 2020.

TJA – Na tej povezavi

DOPOLNILNI POUK TJA: Na tej povezavi

Jutri vam pošljem nekaj rešitev za naloge, ki ste jih že naredili. Preglejte, označite kaj je prav, napačno pa popravite v karo zvezek.

Vsem želim uspešen petek, ostanite zdravi. Pozdravček !!!!

 

 

 

 

ČETRTEK, 26. 3. 2020

SLJ

Na seznamu rastlin poglej, katero rastlino sem ti izbrala za predstavitev.

Lovor, rožmarin, figa, češnja, sliva, murva, kaki, vinska trta, ruj, rdeči bor, puhasti hrast, oleander, sivka, špargelj, oljka, breskev, vrba (beka), marelica, limona, žajbelj. Mislim, da poznate abecedni vrstni red učencev. Ali znaš poiskati svojo rastlino? Če si tretji po vrsti, izbereš figo.

Napravili boste plakat tako, kot je prikazan v DZ str. 62. Uporabite risalni list, ali malo večji list, slika pa ni obvezna. Časa bo malo več, torej do 2. aprila 2020 in do takrat nimate druge naloge pri SLJ.

NIT

Preberite besedilo v Učbeniku na strani 56 in ugotovite, zakaj rastlinam pravimo proizvajalci? Odgovor napišite v zvezek.

LUM

Potrebujete malo papirja. Izdelovali boste origami, zloženko iz papirja. Osnova je vedno kvadrat. V Googlu vtipkajte besedi origami navodila. Poskusite ob skici narediti preprosto žival, rastlino ali predmet. Če vas tako delo veseli, jih napravite več, če pa ne, pa en izdelek. Pokazali ga boste v šoli, ko se vidimo.

Uživajte.

V naslednjih dneh dobite nekaj rešitev domačih nalog, predvsem za MAT, NIT in SLJ.

VARNO MLADOSTNIŠTVO

VML_5.b_26. 3. 2020

 

SREDA, 25. 3. 2020

Drage mame! Najprej  vam voščim za materinski dan. Preživite ga kar se da lepo!

Z delom pa nadaljujemo tako:

SLJ – DZ 64, nal. 3 č Dopolnite vajo.

MAT – Enačbe,  Učbenik str. 90 b

DZ  str. 50, nal. 1, 2

NIT – Najprej ponovite snov o vremenu in v Učbeniku na strani 54 poiščite razlago besed vremenska fronta. V zvezek zapišite, kaj je vremenska fronta.

Potem ponovno preberite snov v Učbeniku str. 55 in v zvezek prerišite skico zelenega lista. Napišite naslov: Pri fotosintezi nastajata kisik in sladkor. Odstavek na levi strani zelenega lista je zelo pomemben, zato ga redno ponavljajte, berite!

DRU – Ponovno preberite str. 64,65, 66 v Učbeniku, brali smo ga že v šoli. Opisuje svet ob obali. V zvezek pa dodajte zapis:

RASTLINSTVO: zgodnje sadje in zelenjava, vinska trta, figa, puhasti hrast, murva, češnja, marelica, breskev, limona, kaki, oljka, šparglji, lovor, rožmarin, sivka, ruj, bor, cipresa, oleander, sliva.

GUM: GUM_5.b 2.teden

TJA: Drage mame! Vesel materinski dan. Na tej povezavi  

DRU Renata LH: Lep praznični dan vsem mamam voščim! Navodila za delo: 5. b DRU 2

 

TOREK, 24. 3. 2020

Pozdravljeni! Upam, da ste uspeli rešiti naloge. Ali ste imeli kaj težav pri enačbah?

MAT

Nadaljujemo z enačbami, v Učbeniku, str. 90, nal. 1.a

SLJ

DZ 62/2 oglejte si in preberite plakat deklice Kaje.

Reši še DZ str. 63, nal. a, b, c

NIT

Odgovorite na vprašanja, vse zapišite v zvezek.

  • Kaj potrebujemo za gorenje?
  • Kaj nastane pri gorenju?
  • Kakšno vlogo ima dimnik pri gorenju v peči?
  • Kdaj ogenj ugasne?

ŠPO

Ponovite včerajšnji ples. Pojdite na sprehod.

ISP

Rešite vaje , vse zapišite v zvezek.

  • Število 89073 deli s 94 in 72.
  • Vsoto števil 7842 in 987 povečaj za zmnožek števil 974 in 39. Zapiši kot številski izraz.
  • Izračunaj vrednost potence, če je osnova 7, stopnja potence pa 3. Povečaj jo za količnik števil 7200 in 100. Zapiši kot številski izraz.

Želim vam uspešen dan! Delajte sproti.

 

 

 

PONEDELJEK, 23. 3. 2020

Pozdravljeni vsi. Pa je tukaj nov teden! Upam, da ste dobro. Ali uganete, kdo je zalil naše rastline v učilnici???

Hotela sem priti v šolo, da bi jih zalila, pa je rekla ga. ravnateljica, jih bom pa jaz. In jih je! Najlepša hvala, ga. ravnateljica!

ŠPO

Pojdite na YouTube in poiščite posnetek Zaplešimo z Reksijem. Oglej si ples in se ga skušaj tekom dni, ko smo doma, naučiti. Skupaj ga bomo zaplesali, ko se vidimo v šoli. Pa še na morje se spomnite!

TJA: 5.-b, 23. 3 2020

SLJ

Ostanite še malo na YouTubu. Oglejte si posnetek Čas za vstajanje! Telebajski, v slovenščini sezona1, epizoda 10. Malo se preselite v rana otroška leta in napišite v zvezek domišljijski spis z naslovom, Igral sem se s Telebajski. Ilustrirajte.

MAT

Zdaj bomo reševali enačbe, v katerih imamo deljenje in množenje. Mi že znamo reševati enačbe s seštevanjem in odštevanjem. Tukaj je podobno, le logično razmislite ali boste delili oz. množili. Naredite tudi preskus. Oblika bo pa enaka, kot smo jo že imeli pri reševanje enačb.

Naredite primere v DZ str. 48 in 49, vse primere prepišite v karo zvezek, da bo več prostora.

Želim vam uspešen teden!

GUM

23. 3. 2020: DIRIGIRANJE

DRU Renata LH: 22. 3. 2020: rešitve za delo 1. tedna 5. b rešitve

Petek, 20. 3. 2020

MAT

Danes boste še ponavljali snov, ki smo jo že obravnavali, naslednji teden pa se lotimo enačb.

Rešite naloge v DZ str. 47/5,6

V Učbeniku na str. 89/2,3,4

SLJ

Upam, da vam je opisovanje rastlin všeč. Tokrat boste rešili str. 61. Nalogo c prepišite v zvezek. Še vedno ponavljajte pesmi, berite knjige za bralno značko, pa tudi za domače branje,  če že imate knjigo Poredne punce.

ŠPO

Vem, da radi poslušate glasbo. Mogoče pa tudi radi plešete? Doma v dnevni sobi zavrtite svojo priljubljeno glasbo in zaplešite. Lahko čisto po svoje, da ne znate plesati, ne more biti izgovor.

GOS

Ponavljajte snov o tekstilijah. Katera vlakna so rastlinskega izvora, katera živalskega in  katera sokemična vlakna. Na enak način kot smo delali knjižico za domače branje, boste pripravili knjižico z blagom. Razmislite, kje vse uporabljamo blago v našem življenju? Začnite zbirati krpice iz različnega blaga. Nalepite jih v knjižico, poimenujte vrsto blaga, zraven pa pripišite, za kaj je bila uporabljena. Vedno se posvetujte z domačimi, kaj lahko vzamete in ne načnite mamine najlepše zavese. Če se kaj pokličete s sošolci, se posvetujte, kaj vse se da uporabiti. Prepognite vsaj  4  A4 liste, naslovnico pa ilustrirajte po svoje in dodajte naslov. Časa imate 14 dni.

TJA : 5. b (20. 3. 2020)

DOPOLNILNI POUK ANGLEŠČINE dopolnilni pouk TJA 5.r, 20. 3. 2020

Lep vikend vam želim, pa malo si oddahnite od drugačnega načina dela.

Dobila sem kar nekaj povratnih mnenj staršev in lepe slike, za vse se zahvaljujem. Vidim, da ste zelo pridni. Kar še tako naprej.

Srečno!

ČETRTEK, 19. 3. 2020

Pa smo spet skupaj, vsaj preko spleta. Upam, da ste dobro.

SLOVENŠČINA

Tokrat boste rešili celo stran 60 v DZ. Ni težko, natančno preberite in dopolnite.

NIT

Najprej moj odgovor, zakaj znanilke pomladi tako zgodaj zacvetijo. Zato, ker imajo v čebulicah ali korenikah rezervno hrano, to je sladkor. Rastlina si ob dobrih pogojih za življenje sama naredi hrano. Dogajanje imenujemo fotosinteza. Lepo je vse razloženo tudi v Učbeniku na strani 55. Torej preberite celo stran in si zapomnite, kaj je fotosinteza.

LIKOVNA UMETNOST

Ponovite snov o geometrijskih telesih. Oglejte si skice v Učbeniku na strani 106. Nato iz papirja napravite model kvadra s stranicami 8cm, 6cm in 4cm. Pomislite, kje smete narediti zavihke. Narišite najprej z orodjem mrežo, tako kot smo delali pri izdelavi kocke, dodajte zavihke, izrežite in zlepite. Izdelek boste prinesli v šolo, ko bo spet pouk.

Ne pozabite na gibanje na svežem zraku. Upam, da vam je bila oddaja o Raku všeč. Srečno!

VARNO MLADOSTNIŠTVO:

Glede na to, da bomo nekaj tednov opravili na daljavo in da moramo predelati še nekaj snovi preden gremo lahko na teoretični del kolesarskega izpita, vam bom ob dnevih, ko imamo sicer interesno dejavnost Varno mladostništvo, v spletno učilnico dodal še nekaj gradiva, s katerim se bomo ustrezno pripravili na kolesarski izpit.

Čez nekaj dni vam bom poslal tudi vstopne podatke (uporabniško ime in geslo) za vstop v spletno učilnico Kolesar, kjer boste lahko delali tudi simulacijo izpita (za vajo odgovarjali na vprašanja, enaka tistim na izpitu).

Današnjo vsebino najdete tukaj: VML_5.b_19. 3. 2020

 

 

SREDA, 18. 3. 2020

Pozdravljeni. Pošiljam vam nove naloge. Vesela bom tudi vaše povratne informacije, ali imate kakšne težave pri razumevanju? Kako vam kaj gre? Meni je dolgčas po vas.

MATEMATIKA

Utrjujemo snov, test nam je za las pobegnil. No, odnesel ga je virus.

  • Deli in napravi preskus: število 703259 deli z 29, 38, 46, 77 in 89.
  • DZ 46, nal.3
  • DZ 47, nal.4

SLOVENŠČINA

Dopolni vaje v DZ str. 59, nal. 5

 

NIT

Pojdi v naravo. Izkoplji trobentico. Opazuj jo tako, kot bi gledal miselni vzorec v DZ Navadni jagodnjak.

Presadi jo v lonček. Kaj ima v zemlji. Razmisli, zakaj cveti tako zgodaj?  Odgovor povem jutri.

DRUŽBA

Poišči zemljepisna lastna imena v zvezku in Učbeniku. Pokaži jih na zemljevidu.

Na TV 1 si oglej oddajo RAK, ob 15.40. V zvezek napiši kratko vsebino.

 

Delajte sproti in si oddahnite v naravi. Marjetka Koprivec

TJA: Učenci sledite tej povezavi. 5. b razred – delo na daljavo (sreda, 18.3.2020)

 

 

TOREK, 17. 3. 2020

Upam, da ste uspešno napravili naloge za ponedeljek. Sledijo navodila za torek.

SLOVENŠČINA

Tudi danes ponovite pesmi, podaljšan pa bo čas za Bralno značko. Rešite 4. nalogo v DZ na str. 58.

MATEMATIKA

V zvezek prepišite nalogi in ju rešite.

  • Poišči vrednost potence, če je osnova 3, stopnja potence pa 6. Povečaj jo za količnik števil 8454 in 6. Napiši račun v obliki številskega izraza.
  • Ponovi reševanje enačb. Napravi preskus.       x – 7492 = 187933
  • V DZ reši tudi nalogi 1 in 2 na strani 46.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Ponovi snov o vetru in vremenu v Učbeniku. V zvezku napravi tabelo za opazovanje vremena za vsak dan, do vključno 23.3.2020. Zapiši datum, jutranjo in dnevno temperaturo, zraven pa nariši piktograme za opis vremena. Enkrat na dan spremljaj vremensko napoved na TV.

ŠPORT

Danes boste učitelji ŠPO za vaše družinske člane,sestavite nekaj vaj, kot to počnemo v šoli. Telovadite tudi vi.

DRUŽBA

Renata LH: V dokumentu imate navodilo za delo v celotnem tednu (16. 3. do 20. 3. 2020): 5. b DRU_1

Spoštovani starši!

Ker nekaj časa ne bo govorilnih ur, priporočam ogled oddaje, ki jo vodi Zvezdana na TV 2. Seveda, če imate možnost za ogled nazaj. Oddaja je bila na sporedu v soboto, ob 21.55. V pogovoru sodeluje dr. psihologije, ga. Ana Kandare Šoljaga. Napisala je knjigo Najstniki in tema pogovora je o najstnikih.

Želim vam uspešen dan. Pozdrav, Marjetka Koprivec

 

PONEDELJEK, 16. 3. 2020

ŠPORT  (Med nalogami lahko izbiraš.)

· Če imaš možnost, pojdi v naravo. Lahko tečeš, se sprehajaš, mečeš žogo na domači koš, skačeš s kolebnico, v stanovanju pa izvajaš vaje, ki jih skupaj delamo za ogrevanje v telovadnici. Napravi še tri dihalne vaje. Zavrti se v desno. Poglej se v ogledalo in si povej nekaj lepega.

MATEMATIKA

V tem tednu bomo še naprej delili in se na ta način pripravljali na test, ki ga bomo pisali, ko se vrnemo v šolo. Nekaj vaj moramo rešiti še v učbeniku in DZ.

Današnja naloga je naslednja:

· Število 178432 deli s 86, 42, 75 in 93.

· Račune zapiši v karo zvezek in napravi preskus.

SLOVENŠČINA

· Ponovi tri pesmi za domače branje in Vrbo.

· V DZ 56 reši nalogo 1.a in b.

· V DZ na str. 57 preberi besedilo Navadni jagodnjak. Bodi pozoren na ključne besede zapisane ob strani besedila. Nato dopolni nalogo 3 na isti strani.

RAZREDNA URA

Veliko smo govorili o dobrih stvareh, ki jih storimo za druge. Ob tem se tudi sami počutimo dobro.

· V tem tednu si zastavi nalogo, da boš za vsakega družinskega člana napravil nekaj dobrega.

Nadaljujemo pa jutri. Delajte sproti in ostanite zdravi.

Pozdrav,

vaša razredničarka Marjetka Koprivec

GLASBENA UMETNOST

16. 3. 2020: NAVODILA_5.r

 

 

ANGLEŠČINA

Učb. 72/21: Ponovite besedišče za gospodinjske pripomočke.

PARTY MENU

Učb. 73/23: Oglejte si slike in glagole (cut, wash, serve, pour, add, peel, spread, sprinkle) in jih povežejo s slikami – ustno. V zvezek napišite naslov What do we do with food? Nato zapišite:

– cut bananas,

– wash tomatoes,

– serve food / a meal,

– pour water

– add sugar

– peel apples / potatoes

– spread cream cheese (sirni namaz)

– sprinkle (with) some crumbs (posuti, potresti z mrvicami)

Berite besedne zveze na glas in vadite izgovorjavo. Link za pravilno izgovorjavo besed, lahko preverite na:

https://sl.pons.com/prevod (Poleg besede je ikona za zvočnik, pritisnete in slišite izgovorjavo).

Utrjevanje:

DZ 69/15, 16, 17 in DZ str. 70/ 18a,b

Neznane besede si poglejte v slovar. Glej povezavo zgoraj. Do srede bodo priložene tudi rešitve!!!

Dodatna gradiva:

https://www.eslgamesplus.com/

https://interaktivne-vaje.si/02_osnova/predmeti_meni/anglescina_meni_4_5.html

https://www.gamestolearnenglish.com/

Učiteljica Suzana Matić

(Visited 14 times, 1 visits today)
Dostopnost