V času šolanja na daljavo smo bili zelo aktivni – dva primera dobre prakse

Poleg navodil za pouk športa so učenci v času šolanja na daljavo opravljali tudi razne gibalne izzive. Zelo dobro je bil sprejet neobvezni nagradni izziv PEŠ V SVET (trajal je kar tri mesece, od 1. 1. do 31. 3. 2021). V času krajšega obdobja šolanja na daljavo (1. do 11. april 2021) pa smo v nekaterih oddelkih na predmetni stopnji opravljali t.i VELIKONOČNI IZZIV, ki je prav tako odlično uspel.

PEŠ V SVET:

Tri mesece so učenci, ki so se odločili za sodelovanje, zbirali prehojene (tudi pretečene in prekolesarjene) kilometre in se pomikali po stopnicah navzgor. Na teh so bila zapisana slovenska in evropska mesta in vsako od njih je učenec osvojil, ko je zbral toliko kilometrov, kot je dejanska razdalja od Velikih Lašč do dotičnega mesta.

Prizadevanja za popularizacijo rednega gibanja je podprlo podjetje Sim šport iz Kranja in za najbolj prizadevne učence obljubilo praktične športne nagrade (žoge). Ob koncu izziva je tako vsak od sodelujočih 19 učencev dobil v dar žogo, ki ga bo spominjala na uspešno opravljen izziv in hkrati spodbujala k ukvarjanju s športom še naprej.

Veliko učencev je h gibanju spodbudilo tudi druge družinske člane, kar je še posebej spodbudno in pohvalno.

Omeniti moramo še učence, ki so hodili vsakodnevno (in tudi vestno pošiljali zabeležene dejavnosti – s pomočjo aplikacij na pametnih telefonih) in zbrali izredno veliko prehojenih kilometrov.

Brata Tehovnik (Tjaž in Taj) sta do zadnjega mesta na stopničkah (Rim) prišla že tri tedne pred koncem izziva. Prehodila sta vsak po 560 kilometrov. Odlično je šlo tudi osmošolcu Timoteju Peterlinu, ki je ob koncu izziva zbral 489 kilometrov. Mejo štiristotih kilometrov pa je presegel tudi šestošolec Lan Peterlin (401).

Učenci so na neobveznem izzivu Peš v svet zbrali kar 3989 kilometrov, za kar si zaslužijo veliko pohvalo.

VELIKONOČNI IZZIV:

Učenci in učenke so s pomočjo posebne tabele z nalogami (aerobne dejavnosti za razvoj splošne vzdržljivosti in vaje za moč različnih mišičnih skupin) zbirali všečke. K športanju so povabili tudi svoje domače, ki so lahko prav tako zbrali kak všeček, ki smo ga prišteli posameznemu učencu/-ki.

Izziv je imel tudi tekmovalni pridih, saj se je pet vključenih oddelkov pomerilo v tekmovanju za najbolj športno aktiven oddelek. Aktivno smo z gibanjem in zbiranjem všečkov sodelovali tudi razredniki.

Največ všečkov je zbral 6.a razred, le nekaj manj 7.c. Na tretjem mestu je pristal 9.b, na četrtem 8.b (fantje) in na petem 8.a (fantje).

Še bolj zanimiv pa je pogled na zbirnik opravljenih ponovitev posameznih nalog iz izziva.

Skupaj smo namreč opravili kar:

18.870 minut (ali 314,5 ur) hoje,

2.120 minut (ali 35,3 ur) teka,

6.600 minut (ali 110 ur) kolesarjenja,

1.725 minut (ali 28,75 ur) rolanja,

118.000 preskokov kolebnice,

446 minut (ali 7,4 ur) plenka,

5.050 sklec,

9.000 dvigov trupa,

16.000 poskokov Jumping Jack,

378 minut (ali 6,3 ure) »sedenja ob steni«,

2.500 vojaških vaj.

V izzivu je sodelovalo 89 učencev, kar je predstavljalo 95,7 odstotka vseh.

Bojan Novak, športni pedagog

(Visited 3 times, 1 visits today)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost