Smučarska šola v naravi – 6. razred

1. DAN

Pot v CŠOD je bila zelo dolga. Ko smo prišli v Cerkno, smo pojedli malico in se pripravili za odhod na smučišče. Tam smo se razdelili v 6 skupin. Po smučanju smo se odpravili v dom na kosilo.
Popoldne smo  imeli aktivnost Fotolov. V manjših skupinah smo raziskovali in  spoznavali kraj Cerkno. Sledila je večerja.
Po večerji so nam predstavili FIS pravila, kako se vedemo na smučišču. Prav letos mineva že 100 let, odkar so prišla v veljavo.
Za boljši spanec smo odšli na kratek nočni sprehod s svetilkami. Tako se je končal naš prvi dan v Cerknem in prijetno utrujeni smo odšli k počitku.

2. DAN

Po zajtrku smo se odpravili na smučišče. Na vrhu nas tokrat ni pričakalo sonce, ampak gosta megla. Vendar nič zato, smučali smo vseeno in šlo nam je že veliko boljše kot prvi dan. Skoraj vsi smo se že peljali tudi s sedežnico!

V bližnji koči smo pojedli malico in nato smo nadaljevali s smučanjem.

Popoldan smo imeli ponovno aktivnosti. Izdelali smo labirint za kroglico in bili pohvaljeni, da le redko vsem učencem uspe izdelati tako pot, da kroglica pride do cilja. Bravo mi! Preizkusili pa smo se tudi pri risanju stripa, za katerega nam je zmanjkalo časa, da bi ga še dramsko uprizorili. Mislimo, da bodo učitelji našli čas tudi za to. 😊

Sledila je zelo okusna večerja – hamburger, nato pa smo spoznali tradicijo laufarjev, kjer smo lahko opazovali, kako fantje izdelujejo kostume. Kar zahtevno delo, šivanje vsakega listka posebej.

Sledila je priprava na spanje. Smo upali, da se bomo pogovarjali še dolgo v noč, samo je utrujenost naredila svoje in smo bili zjutraj pohvaljeni, da smo pridno zaspali.

3. DAN

Polovica šole v naravi je že za nami. Danes smo se naučili smučati tudi nazaj, nekateri so prvič smučali s palicami.

Malicali smo tudi tokrat na smučišču, da smo lahko kar najhitreje spet stopili na smuči. Učitelji smučanja so nam povedali, da bo v četrtek zadnji smučarski dan, tako da smo kar najboljše izkoristili sneg. Veselimo se tudi petka, ko bomo plavali!

Po kosilu smo odšli v gozd, kjer smo po skupinah izdelovali bivak, ki je moral imeti ognjišče, zastavo in nekaj po naših željah. Ta naloga nam je bila pisana na kožo. Uživali smo, ko smo nabirali palice in izdelovali pasti za zajce, toteme, pasje utice … Ena izmed nalog je bila tudi, da predstavimo vse elemente bivaka, tako da smo morali pokazati še besedne spretnosti, saj smo vsako učiteljevo pripombo hitro spretno utemeljili, da »to mora biti tako.« Učitelji so izbrali najboljši bivak in nato smo se odpravili v dom. 🏕 Sledil je težko pričakovan prosti čas, ko smo se družili s prijatelji, fantje pa so odšli na igrišče. Po večerji je sledil kino večer. Ogledali smo si film Misija Arktika. Po filmu je bil čas za spanje.😴

4. DAN

Danes imamo kar dvojni praznik! Poleg kulturnega dne slavimo tudi rojstni dan našega sošolca, zato se je namesto himne iz jedilnice zaslišala pesem za rojstni dan. Jan pa je prejel tudi darilo, ki ga je vljudno delil z vsemi nami. Eno darilo pa je bilo posebej zanj …

Fotografije današnjega dne bomo dodali kasneje, ker sedaj hitimo na smučišče. Na oglasni deski lahko preberemo, da bomo popoldan postali graditelji mostov, druga delavnica pa bo povezana z vodo. Kaj več pa boste izvedeli iz fotografij, ki jih bomo objavili zvečer.

Starši, kmalu se vidimo! 😊

(Visited 1.828 times, 1 visits today)

Morda vam bo všeč tudi...