Šola v naravi – 9. razred

5. DAN

Polni vtisov iztekajoče šole v naravi smo 5. dan zaključili z ogledom muzeja 1. Svetovne vojne v Kobaridu.

Trenutno smo na poti in se vračamo proti domu. Predviden prihod pred šolo v Velikih Laščah bo ob 14:30 uri.

4. DAN

Današnji dan je bil poln pestrega dogajanja. Prisluhnili smo zanimivim lokalnim pripovedkam o Krivopetah v povezavi z legendami in pripovedkami naših domačih krajev. Učenci so po skupinah ustvarili nove zgodbe, ki so jih prikazali v kamišibaju.

S pomočjo kompasa smo se orientirali v prostoru, kjer trenutno preživljamo čas šole v naravi, iskali smo tudi sledi živali v gozdu in na travniku.

Žigu Hočevarju smo pripravili rojstnodnevno presenečenje. Ob odlični, domači torti smo mu zapeli Vse najboljše. Učenci so pripravili predstavitev po sobah, piko na i pa bo dal današnji disko večer.

Jutri se bomo po zajtrku odpravili na ogled muzeja 1. svetovne vojne v Kobaridu. Predviden prihod pred šolo v Velikih Laščah bo med 14:30 in 15:00 uro.

3. DAN

Tretji dan šole v naravi smo spoznali soško postrv ter si ogledali dokumentarni film Smaragdna reka. Usvojeno znanje so učenci preverili z izpolnjevanjem učnih listov. Učenci so se lahko preizkusili tudi v lokostrelstvu.

Popoldne so učenci po tradicionalni recepturi izdelovali kobariške štruklje. Degustirali smo jih pri večerji. Bili so ODLIČNI !

Po opazovanju čudovitega sončnega zahoda smo večer zaključili z ogledom poučnega filma o športnem filmu.

2. DAN

Danes smo takoj po zajtrku odšli na pohod po grebenu Kolovrata.

Krožna pot po Muzeju na prostem Kolovrat vodi mimo poveljniških in opazovalnih mest, mitraljeških in topniških položajev, kavern ter mreže strelskih in povezovalnih jarkov v več nivojih. Obisk teh položajev je posebej zanimiv zaradi različnih detajlov, kot je na primer polžasto stopnišče v eni izmed kavern, pa tudi zaradi deloma izvirnih materialov, kakršni so bili v uporabi v vojnem času. Z vrha grebena Kolovrata je čudovit razgled na nekdanje bojišče soške fronte, ki sega od Kanina, Krnskega pogorja, Svete Gore, vse do Tržaškega zaliva. Po pohodu smo se okrepčali z odličnim kosilom. Po krajšem počitku smo se odpravili na pot v naravo. Spoznali smo zdravilno moč rastlin in si dodobra ogledali Kavkno jamo.

Trenutno učenci igrajo družabne igre. Skupaj čakamo na večerjo. Današnji večer bodo imeli učenci štafetne igre na igrišču. Upamo, da bo današnja noč bolj mirna in da se bomo uspeli naspati.

1. DAN

Današnji prvi postanek smo imeli v Idriji, natančneje v Antonijevem rovu. 96m pod površjem smo odkrivali skrivnosti rudarjenja. V rovu nas je presenetil tudi škrat Perkmandeljc. Ugasnil nam je vse luči – za trenutek smo bili v čisti temi.

Pot smo nadaljevali proti Kobaridu. Po ozkih in zelo ovinkastih cestah smo se povzpeli na nadmorsko višino 1045 m. Nastanili smo se v CŠOD Kavka. Po odličnem kosilu smo odšli v Kavkno jamo kjer smo osvežili znanje o razmerah v jamah ter o jamskih živalih. Spoznavali smo tudi zdravilne rastline ter jih povezovali z njihovim namenom in vplivi na naše zdravje.

Po urejanju sob smo imeli okrepčilno večerjo, ki nam je dala moči za večerni pohod na razgledni greben Kolovrata, ki povezuje italijansko Benečijo z dolino Soče.

Ker smo prijetno utrujeni se že pripravljamo na večerni počitek.

vodja ŠVN, učiteljica Neža S.

(Visited 1.625 times, 1 visits today)

Morda vam bo všeč tudi...